Post by raisesufalpe on Mar 1, 2022 4:14:32 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dandara: Trials of Fear Edition ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dandara: Trials of Fear Edition IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder flere tokens ▞▞▞
▞▞▞ Dandara: Trials of Fear Edition 2022 version ▞▞▞
Bare fantastisk 👍
Dette spil er SÅÅÅ godt!! Dette er virkelig et af de bedste spil, jeg nogensinde har spillet på mobilen. Soundtracket er så godt, at jeg købte den digitale version af det. Spillet er udfordrende, og bosskampe er vanvittige og sindssygt sjove. Fantastisk historie og rammer. Gameplay er ligesom Bionic Commando blandet med Dark Souls blandet med Metroidvania. Penge givet godt ud. Jeg elsker dette spil!
Et af de bedste spil, jeg nogensinde har spillet på mobil..Tak Dev
du kan ikke engang gå i dette spil. du bevæger dig rundt i spillet ved at trække dig selv over skærmen ved at bruge en slags krogmekanisme så irriterende. Jeg ville ønske, jeg kunne få mine penge tilbage.
Det er den slags spil, jeg har ledt efter!!!! Jeg er kun lige begyndt at spille, men jeg var forelsket, selv før jeg åbnede den. Jeg lever for metrodvanias med udforskning og puslespil med blid musik og historie 10 stjerner!!! Edit: lav venligst dandara 2
Helt vidunderligt. Der var så meget at lave i dette spil, og også snydetilstanden i indstillingerne var virkelig en stor hjælp. Tak fordi du gav os den mulighed. Jeg kan i hvert fald ikke forklare det, du skal spille det for at vide, hvad jeg taler om. Jeg anbefaler det fuldt ud, og det er prisen værd. Det er min mening. Jeg ville elske at se en Dandara 2. Jeg har lige indset, at dette er det tredje spil, jeg har spillet fra RAW FURY. Fantastiske udviklere.
Smukt spil i 2d-grafik. Jeg nød hvert minut af det, men jeg er klar over, at det engang imellem bliver virkelig udfordrende! Jeg foreslår, at du tilføjer Google Play Archivements! er Dandara 2 på vej håber jeg?
Dandara: Trials of Fear Edition Seikkailu dsf
Fantastisk!👍 Helt en anden type spil. Meget udfordrende!
Høje produktionsværdier over hele linjen. Gameplay er til tider sjovt og udfordrende. Mængden af indhold er omtrent tilstrækkelig. Det største problem er, at pauseknappen konstant aktiveres, selv når hånden/fingeren ikke er i nærheden af selve knappen.
Kunne virkelig godt lide det, fantastiske billeder, fordybende og med god besvær
Spillet er meget sjovt, svært til tider, men ikke desto mindre meget sjovt. Spillet lyder fantastisk, og grafikken er farverig og lys.
Fremragende musik, fantastisk gameplay!
Det er sjældent at finde mobiltelefonspil, der er vanedannende, og som ikke har annoncer, der ødelægger din koncentration. Dette spil har en fantastisk historie, svære bosskampe og gode gåder.
Helt fantastisk spil! Jeg elsker gameplayet, grafikken, touch-kontrollerne (det virker ikke med min ipega-gamepad, men jeg er ligeglad, da touch-kontrollerne bare er perfekte), elsker ideen, elsker hvordan det til tider kan være i høj tempo, men andre gange afslappende og bare smuk. Helt klart min favorit lige nu.
Meget godt
Fantastisk lyddesign, ny mekanik og vidunderligt kunstværk
Fantastisk metroidvania-spil med meget anderledes bevægelser end andre 2d-spil. Jeg var nødt til at købe konsolversionen efter at have spillet den på min telefon, fordi jeg ville blive super trætte hænder efter at have spillet lidt. Anbefalet en controller til at spille dette i længere perioder!
fedt spil, til sidst finder du ud af, hvordan du bevæger dig og hopper og dræber dine fjender. Det er prisen værd, fordi gameplayet er meget unikt og intenst. Godt arbejde gutter, og jeg håber, at jeg snart vil se flere 2D-spil med unikt gameplay. fordi det er rent guld her.
Dette spil kræver et vist niveau af engagement og, tør jeg sige, mod. Kampen er et hvirvelvindende, desorienterende skakspil, der spilles i et hæsblæsende tempo. Antagonister spænder fra det let irriterende til det blodstødende til det sjæleknusende. Den allegoriske historie, den smukke pixelkunst, det medrivende lydlandskab og mest af alt det paradoksalt svimlende, straffende og givende gameplay skaber et pulserende platformspil ulig alle andre. Et absolut mesterværk.
Dette spil er meget simpelt at hoppe rundt og sprænge for at forsvare, mens det er virkelig cool og vanedannende at bevæge sig fremad i historien. Elsker enkelheden og gameplayet. Retro stil...
Dandara: Trials of Fear Abenteuer znjx
Lidt frustrerende på grund af vanskeligt niveau, Dandara er en fremragende fuld metroidvania (nye evner, der låser op for nye områder, karakter udjævner sig gennem noget slibende, åben-verden-kort med omfattende backtracking). Nogle gange får det mig næsten til at give op, men jeg kom altid tilbage for et nyt forsøg. Grafikken og lydsporet er smukt, mekanikken er original, for at sige lidt, og dual-stick-kontrollerne er helt i orden til touchskærme.
Frustrerende
God kamp.
Dandara: Trials of Fear Edition Dobrodružné qhto
Du SKAL en controller for at nyde dette spil ordentligt! Berøringsknapperne til dette spil er fantastiske, men det er meget svært at være hurtig med berøringsknapper. Flyttemekanikeren er meget mærkelig i starten, men når du først har vænnet dig til det, føles det fantastisk! Det er altid rart at se spil, der tager en risiko med forskellig mekanik. BTW... Den endelige chef er ALT for hård sammenlignet med resten af cheferne! Jeg tror, det trænger til en lille smule rebalancering!
Spillet vinder lavt, men spillets handling er meget flot
Nemt et af de bedste telefonspil.
Top notch konsol metroidvania, perfekt egnet til mobile kontroller
De bedste kontroller nogensinde set i et mobilspil. Det vil tage dig et trin eller to at få det rigtigt, men det er fejlfrit derfra. Meget godt arbejde. 5.
Hvis du er fan af Celeste, så spil dette spil!
Fantastisk spil, meget udfordrende Metroid/Castlevania stil spil. MEN pauseknappen, for Kristi kærlighed, flyt venligst pauseknappen. Mindst en gang hvert 5. minut rammer jeg pausen med min venstre hånd, flytter den op til toppen eller laver den med et dobbelttryk, men gør venligst noget med det!
Virkelig poleret metroidvania stil spil med fremragende touch-kontroller. Prisen værd.
Bedste oplevelse, jeg havde med et mobilspil, forudsætningen for spillet er meget unik, og jeg elsker det udfordrende aspekt af spillet 10/10
Unik metroidvania, der er det værd.
Godt arbejde med platforme og toc særlige. Varig længe er et fantastisk kort til at udforske det mål, du får ni abilitats. Jugabilitat med en platformklassiker. Hvis du har en bluetooth controller møller.
Helt ærligt, for svært. Det kommer fra en person, der har spillet ethvert hardcore metroidvania-spil nogensinde og nyder rimelig sværhedsgrad. Det føles ærlig talt som om udviklerne testede spillet, mente det var for nemt på et tidspunkt og fiksede det ved at sprænge specifikke fjenders helbred, rækkevidde og angreb kd. For et spil, der bruger en meget ejendommelig og begrænsende bevægelsesmekanik, er det et D-træk. Efterlader til tider ingen muligheder for at overleve. Jeg ved, det lyder som et raseri-indlæg, men prøv det.
Sjovt spil
Et fremragende koncept, design og historie, alt sammen smukt implementeret. Hvis du kan lide spil i metroidvania-stil, så spil denne.
Går ned på Sony Xperia 1 Mark 2
Det er frisk og sjovt
Der er kun én ting, jeg kan sige om dette spil, det er kunst.
Temmelig lamt, at det ikke er gratis roaming, og du skal bruge teleporteringen, kan jeg få en refusion?
Absolut skat på mobil. Fantastisk udbudspris. Pæn mekanik. Intet kompromis. En advarsel: betjeningselementerne kan være lidt skæve, da den ene side sigter og den ene bevæger sig
Utroligt spil. Godt lavet, super sjove kontroller, interessant historie, og det er ikke uophørligt indtjent som så meget anden kræft i den mobile spilsfære. Hvis jeg en gang om året var i stand til at give et spil mere end 5 stjerner, er det dette spil, jeg ville give det til! Dette spil er den nye standard, som jeg bedømmer alle andre mobilspil efter nu.
Block Tank Wars 2 Premium Žaid. automat. raht
Dandara kunne have været et fantastisk spil, men jeg kan bare ikke lade være med at blive frustreret over så mange ting 1) At springe hele tiden fra sted til sted kan give dig alvorlig køresyge. 2) Kortet er forfærdeligt, hele dette spil er en labyrint uden nogen tegn på, hvor man skal gå videre, og det er så hårdt og kedeligt at krydse kortet. De eneste gode dele var bosskampene Elskede skovdesignet.
Parece um bom game, mas os kontrols não conversaram comigo.
Dandara: Trials of Fear Edition சாகசம் evgk